چهل سال قبل، ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای ثبت نام امتحان رانندگی الزامی شد.     راهنمایی و رانندگی شهربانی کل کشور طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید اخذ گواهینامه در سال ۱۳۶۲ را به اطلاع داوطلبانه رساند. ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای مشخص شدن مکان و نحوه سکونت داوطلبان در این اطلاعیه الزامی اعلام شد. روزنامه […]

چهل سال قبل، ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای ثبت نام امتحان رانندگی الزامی شد.

 

 

تصویر اولین زنی که بعد از انقلاب گواهینامه رانندگی گرفت

راهنمایی و رانندگی شهربانی کل کشور طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید اخذ گواهینامه در سال ۱۳۶۲ را به اطلاع داوطلبانه رساند. ارائه دفترچه بسیج اقتصادی برای مشخص شدن مکان و نحوه سکونت داوطلبان در این اطلاعیه الزامی اعلام شد. روزنامه اطلاعات این اطلاعیه را در ۲۰ دی ۱۳۶۲ منتشر کرد. شرایط اخذ گواهینامه ۴۰ سال پیش را بخوانید و عکسی از اولین گواهینامه صادر شده بعد از انقلاب را تماشا کنید. به گزارش مجله جوانان ۱۱ خرداد ۱۳۵۸ از نشریات موسسه اطلاعات اولین گواهینامه بعد از انقلاب در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۵۸ برای خانم مریم حزب‌اللهی صادر شد.

 

اطلاعات آنلاین

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.