جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • خبر جدید از شکایت صداوسیما از مهران مدیری و پخش دورهمی 24 دی 1402

    خبر جدید از شکایت صداوسیما از مهران مدیری و پخش دورهمی

    پیرو انتشار اخبار گوناگون در خصوص ۴۵ قسمت باقیمانده از برنامه دورهمی سری پنجم، اخبار ضد و نقیضی در فضای مجازی وجود دارد که برای دریافت آخرین اطلاعات با ناصر قدیرکاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی گفتگویی انجام دادیم.

دشمن در اغتشاشات اخیر برای بازنشستگان هم برنامه داشت 20 آبان 1402
امیر اکرمی‌نیا

دشمن در اغتشاشات اخیر برای بازنشستگان هم برنامه داشت

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه کارکنان ارتش برای اجرای مأموریت خود نیازمند آگاهی سیاسی هستند، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن برای بازنشستگان نیز برنامه داشت.

برخی وارد عرصه مداحی شده‌اند که حتی ظاهرشان به مداحان نمی‌خورد 14 آبان 1402

برخی وارد عرصه مداحی شده‌اند که حتی ظاهرشان به مداحان نمی‌خورد

حمیدرضا منتظر، پیرغلام اهل بیت گفت: ما بزرگترین ضربه را در حوزه مداحی اصیل از صدا و سیما خوردیم چرا که رسانه ملی ذائقه مردم را در این زمینه تغییر داد.

08 آبان 1402

من و حسن یزدانی شانس شکستن رکورد ساعی را داریم

او در ٣٢ سالگی باور دارد که می‌تواند در المپیک ٢٠٢۴ پاریس مدال بگیرد، آن‌هم به رنگ طلا، قهرمانی که این کار را قبل از این انجام داده و با داشتن دو مدال طلا و نقره از بهترین‌های تاریخ ماست.

07 آبان 1402

اشغالگران صهیونیست با کمک آمریکا نفس می‌کشند |

مدیر ارتباطات ملی جنبش حماس گفت: اشغالگران وارد مرحله افول شده‌اند و با کمک آمریکا نفس می‌کشند اما آینده از آن محور مقاومت است، آینده از آن فلسطین است.

06 آبان 1402

برای مقابله با اسرائیل همه گزینه‌ها روی میز است

برای مقابله با اسرائیل همه گزینه‌ها روی میز است

نایب رییس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد که در صورت گسترش نبرد میان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی هر احتمالی وجود دارد.

01 آبان 1402

برای والیبال نشسته نایب‌قهرمانی یعنی شکست!

یلی از رشته‌ها دوست دارند فقط به المپیک راه پیدا کنند یا بعضی رشته‌ها افتخار می‌کنند بین ۳۰ نفر سی‌ام شوند اما برای ما دومی هم یعنی شکست.

آمار مهاجرت کادر پزشکی و درمان از ایران، به مرز فاجعه‌آفرینی نزدیک شد 22 مهر 1402

آمار مهاجرت کادر پزشکی و درمان از ایران، به مرز فاجعه‌آفرینی نزدیک شد

نماینده سابق مجلس می‌گوید: «اگر خودم جای وزیر علوم و یا بهداشت بودم و هر روز این تعداد پزشک مهاجرت می‌کرد استعفا می‌دادم.»

16 مهر 1402
محسن حاجی بابائی وزیر سابق آموزش و پرورش

اداره کشور به صورت چند انضباطی مانع اجرایی شدن برنامه‌هاست

اولین کاستی و نارسایی که می‌خواهم به آن تاکید کنم، آشفتگی در حیطه صلاحیت‌های دستگاه‌های اجرایی، دولت و مجلس است. باید مشخص شود که در حوزه برنامه هر کسی چه کاره است و چه نقش و مسوولیتی برعهده دارد. من فکر می‌کنم بخشی از ناکامی برنامه ما از لحاظ مدیریتی به این آشفتگی برمی‌گردد و چنین نظری بر پایه داده‌های تجربی این سال‌های طولانی قابل بررسی است

12 مهر 1402

رئیس ایفمارک :پیشنهاد مهاجرت داشتم ولی به ایران وصلم

رئیس ایفمارک گفت: پیشنهاد شده مدیر مرکز پزشکی فیفا در کشوری بسیار خوب بشوم. نمی‌گویم به این پیشنهاد فکر نکرده‌ام اما دلم هنوز به ایران وصل است.

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز یکشنبه 07 مهر 1403

ورود موج جدید بارش‌ها به کشور از روز یکشنبه

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز شنبه ۷ مهرماه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از روز چهارشنبه 02 مهر 1403

ورود موج بارش‌های پاییزی به کشور از روز چهارشنبه

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه بر اساس نقشه‌های فصلی با پاییز خشک و کم بارش‌تر از حد نرمال مواجه خواهیم بود، گفت: امروز (دوشنبه، دوم مهر) و (سه شنبه، سوم مهر) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

شیوع آنفلوانزا از اواسط مهر/ تزریق واکسن در زمان طلایی 02 مهر 1403

شیوع آنفلوانزا از اواسط مهر/ تزریق واکسن در زمان طلایی

بابک عشرتی افزود: در کشورهای نیمکره شمالی از جمله ایران، موارد آنفلوانزا از اواسط مهرماه شروع می‌شود و این روند افزایشی تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد، البته پارسال شاهد افزایش موارد آنفلوانزا از اواخر شهریور بودیم.

لایحه بودجه ۱۴۰۴ باید بر اساس برنامه هفتم باشد 02 مهر 1403

لایحه بودجه ۱۴۰۴ باید بر اساس برنامه هفتم باشد

محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه ۲ مهر ماه) و در جلسه بررسی گزارش بودجه سالانه کشور در دیوان محاسبات، گفت: در ابتدا به مردم و خانواده‌های داغدار در شهرستان طبس به دلیل واقعه تلخ معدن تسلیت می‌گویم و برای همه آن عزیزان از دست رفته آمرزش و مغفرت خواستارم و ان‌شاءالله به خانواده آن‌ها صبر و اجر داده شود. وظیفه همه ما این است که در مورد این حادثه رسیدگی جدی کرده تا با پیشگیری، از اینگونه حوادث تلخ جلوگیری شود.

واردات روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در شهریورماه 02 مهر 1403

واردات روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در شهریورماه

اخیراً موضوع کمبود عرضه بنزین در شهریورماه و مسئله ایجاد صف‌های طولانی پشت پمپ بنزین‌ها در شهرهای شمالی کشور به خصوص در ایام آخر ماه صفر در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است و اخیراً برخی مدعی شده اند که دولت سیزدهم عمداً در شهریورماه بنزین وارد نکرده است تا این مشکلات برای دولت چهاردهم ایجاد شود.

راهنمای تنظیمات